تایلند بهشت عاشقان طبیعت
تایلند بهشت عاشقان طبیعت

تایلند بهشت عاشقان طبیعت

Thailand nature lovers paradise

در این مطلب برخی از مناطقی در تایلند را به شما معرفی می کنیم که کمتر شنیده اید اما از نظر زیبایی های طبیعت منحصر به فرد است. تایلند کشوری است گرم و مرطوب با کوه ها و جنگل های سرسبز و جزایر زیبا و آبهای آبی و شفاف دارای پارک های ملی مختلف می باشد که پر از گونه های مختلف جانوری و گیاهی است. دیدنی های تایلند بی شمار است . اگر به طبیعت علاقه دارید حتما سفر به این کشور را تجربه کنید. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین خاطرات را برای شما رقم بزنیم.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourاستان زیبای می هنگ سان تایلند

استان می هنگ سان یکی از استان های شمالی تایلند است.که دارای طبیعت بکر برای کسانی که در جستجوی آرامش هستند. احاطه شده توسط رشته کوه های بلند و دارای جنگل های بکر است که 80 درصد این استان را فراگرفته . زیبایی های طبیعی فراوانی در این استان وجود دارد که ازاین منطقه یک منطقه توریستی جذاب ساخته است. مانند آبشار ها چشمه ها ی آب گرم غارها در داخل کوه.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourاستان زیبای ترانگ تایلند

ترانگ یکی از استان های توریستی و زیبای در جنوب تایلند است. و با استان کرابی تایلند همسایه است. این استان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است سواحل زیبا جزایر گرمسیری آب زلال صخره های بلند جنگل و غار که در این منطقه وجوددارد برای عاشقان طبیعت عالی ست. ترانگ مانند استان کرابی و فانگ نگا دارای یک خط ساحلی بسیار زیبا می باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourآمفاوا یک مقصد محبوب گردشگری تایلند   

در شمال غربی خلیج بانکوک در 63 کیلومتری غرب بانکوک یک مقصد محبوب گردشگری وجود دارد. که از دیدنی های معروف بانکوک به شمار می رود .دارای یک بازاز شناور عجیب و جالب می باشد. هم چنین این منطقه دارای باغ های میوه و مناظر زیبای اطراف رودخانه می باشد. شما می توانید با کرایه یک قایق از خرید و فروش مردمان محلی در رودخانه لذت ببرید. و یا با اجاره دوچرخه در اطراف رودخانه سبک زندگی محلی مردم را کاوش کنید و از باغ های زیبا لذت ببرید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 http://www.thailand20.com/thailand-tourكانچانابوری جلوه گاه طبیعت تایلند

کانچانابوری سومین استان بزرگ تایلند است .که دارای کوهستانهای زیبا , دو رود معروف کوای یای و کوای نوی , غارو جنگلهای سرسبز با درختان سر به فلک کشیده  و غارهای متعدد تصاویر زیبا و به یاد ماندنی را ذهن گردشگران به جای میگذارد تمامی این زیبایی ها بویژه پل رودخانه کوای که وقایع مختلفی در جنگ جهانی دوم بر روی آن رخ داده است همگی در سومین استان بزرگ تایلند , کانچانبوری , با فاصله 129 کیلومتری از بانکوک واقع شده است که مساحتی بیش از 19 هزار کیلومتر مربع دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourاستان زیبای راتچابوری تایلند

استان راتچابوری در مرکز تایلند و غرب بانکوک می باشد. که دارای جاذبه های طبیعی فراوان است. که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . این شهر از اهمیت تاریخی 1000 ساله برخوردار است . و در راتچابوری می توانید از نزدیک با فرهنگ مردم تایلند آشنا شوید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourشهر زیبای هات یایی تایلند

هات یایی دقیقا در شمال پنانگ و در جنوب محدوده ی کشور تایلند واقع شده است. و همچنین 30 کیلومتر با مرز مالزی فاصله دارد.هات یایی در منطقه ی Songkhla که چهارمین شهر بزرگ تایلند است مستقر شده. جاذبه های وسوسه کننده ی بی شماری در این منطقه وجود دارد مانند پارک شهر Songkhla که به عنوان مهمترین مرکز تفریحی مشغول به فعالیت است. زبان انگلیسی در این شهر مانند بانکوک رواج ندارد. و این شهر نسبتا ارزان است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourروستای زیبای سوان فانگ تایلند

این روستای زیبا که مردم آن به باغ داری و گله داری مشغول اند در بخش غربی استان راتچابوری است. در این روستا مزرعه های پرورش گوسفند اسب و گاو فراوانی وجو دارد. همان طور که در عکسها می بینید دارای طبیعت زیبا و منحصر به فرد است. بهترین راه برای رفتن به این روستا با اتومبیل است که 2 ساعت با بانکوک فاصله دارد.

تایلند بهشت عاشقان طبیعت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی